Labdien, lasītāji!
Diemžēl, pienācis laiks antireklāmai. Nezinu, cik daudz manu lasītāju ir tajā pašā situācijā, kā es ar Apollo e-pasta "pakalpojumiem," kuri streiko nu jau ceturto dienu. Zvans uz 177 neko nedod -- ļaudis, kuri tur atbild uz zvaniem zina, ka kaut kas nav kārtībā, bet ar to arī viss ir pateikts. Tehniskajā dienestā pasaka, ka cer, ka drīz būs kārtībā, un arī ar to viss ir pateikts. Saprotu, protams, ja tehniķis tajā brīdī cenšas izpētīt, kas tāds ir noticis, viņš nevar momentā pateikt, vai risinājums atradīsies pēc piecām minūtēm, piecām stundām, piecām dienām vai piecām nedēļām.
Taču jautājums rodas par uzņēmumu. Nedz Apollo, nedz Lattelecom interneta lapā vismaz man neizdevās atrast pat vienu vārdu par to, ka patlaban pakalpojumi netiek sniegti un kāpēc tas tā notiek. Lattelecom savā mājas lapā lielās, ka "mēs ejam kopsolī ar izmaiņām tehnoloģiju tirgū un sabiedrībā." Acīmredzot ir nepieciešamas kaut kādas tehnoloģiskas izmaiņas, jo, kā teicu, patlaban šī problēma turpinās jau ceturto dienu, un man kā tulkotājam ir visai slikti, ja es pat nevaru apskatīt, kas man tiek sūtīts, kur nu vēl to saņemt. Rakstu plkst. 17.30, zinu konkrēti, ka sistēma ir bijusi nedarbīga kopš plkst. 14.00. Vēl lapā atrodams šāds atzinums: "Lattelecom grupa ir vadošais elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējs Latvijā, kas piedāvā elektroniskās saziņas risinājumus mājām, maziem un vidējiem uzņēmumiem, valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī lieliem korporatīviem klientiem." Patlaban nepiedāvā vis.
Protams, es saprotu, ka ar tehnoloģijām var gadīties visādas ķibeles, kam negadās? Un ne visas ķibeles var labot momentā. Bet uzņēmumam, kurš ar savu attīstību un modernitāti plātās tik aktīvi, kā Lattelecom, četru dienu garumā neiepīkstēt ne vārda par to, kāpēc patlaban sistēma iet pa dziļiem brikšņiem -- tas nav jauki.
Un vēl. Vai kāds nevarētu Lattelecom pačukstēt vēl citu lietiņu: Ja zvana uz 177 numuru un nākas pagaidīt, jo visi operatori ir aizņemti, ir bezgala uz nerviem krītoši, ja ik pa 20 sekundēm izklausās, ka zvana signāls, bet tad balss pasaka, ka joprojām visi operatori ir aizņemti. Varbūt tāds ir uzņēmuma mērķis -- bezgala uz nerviem krist, bet lielākoties jādomā, ka klienti ir pietiekami apķērīgi, lai saprastu -- ja neviens vēl nav pacēlis klausuli, tad acīmredzot visi operatori joprojām ir aizņemti.
Jauku visiem atlikušo dienu.
ceturtdiena, 2009. gada 26. februāris
Abonēt:
Ziņas komentāri (Atom)
7 komentāri:
Nezinu,domaju, ka Juus jau noteikti lietojat gmail, un kas tam vainas?
Funkcionalitetes un ertuma zinaa appolo meils nobaal
Ir daudz labu arzemju epastu, piemeram yahoo...
http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_webmail_providers
Šeit ir burvīga vieta salīdzināšanai - Lattelecom četras dienas izliekas par beigtu, bet Google gan par pāris stundām nenormāli iespringa. Viņu blogā gan atstāta tikai pēdējā ziņa, bet šamie cītīgi informēja, kas tiek darīs, kas notiek. http://gmailblog.blogspot.com/2009/02/update-on-todays-gmail-outage.html
Nav jau runa par to, ka LTC ir midžards reizes mazāks par Google, bet arī lietotāja bāze viņiem proporcionāla. Tāpēc tāpat jau varēja kaut ko vismaz ieziņot vai vismaz kaut kā censties atslābināt lietotājus.
Bet, jā, Streipa kungs, lietojiet taču Gmail.
+1 par gmail.
Par apollo - pilnībā piekrītu, vairākas dienas niķojas. Šorīt gan it kā sāka darboties. Laikam izlasīja Streipa blogu un nokaunējās.
Par citiem pastiem.
Nu, adreses maiņa vienmēr ir noziegums pret korespondentiem.
Es lietoju vienu un to pašu adresi vairāk kā 12 gadus, apollo un gmail toreiz vēl nebija izgudroti.
Un glabāju visu šajos gados sakrājušos korespondenci, rūpīgi sašķirotu pa tēmām. Tā ka jebkurš WEB pasts man neder, jo korespondences kolekcija jāsāk no nulles.
Izmantoju apollo vai gmail POP3 adreses, ja mans parastais pakalpojumu devējs uz brīdi apkāries.
Un sūtīšanai visbiežāk lietoju apollo SMTP serveri, jo tas ātrāks.
diemžēl lattelecom/apollo sniegtie pakalpojumi ir zem kattras kritikas. "soreiz ir tā retā reize, kad man kā centra iedzivotājam ir jāizsaka nožēla, ka dzivoju centrā, jo mani draugi, kas mitinās āgenskalnā vai čiekurkalnā no vietējiem 'povaideriem' saņem 18Mb ātrumu bez problēmām un par maksu, kas ir līdzvērtīga Lattelecom 5Mb mājas komplektam.
par savam peripetijām ar šo kantori es varētu uzrakstit garumgaro sāgu, paldies dievam, ka visa tā periodiskā murga laikā ir bijušas pāris (konkrēti - 2) darbinieces, kuru privātais entuziasms un pretimnākšana ir bijusi minēšanas vērta un vismaz attiecīgajās epizodēs arī risinājumus radoša. 98% gadījumu man ir bijusi reāla vēlme celties kājās un spert pa ģīmi tiem nekompetentajiem un ari rupjajiem klientu apkalpotājiem servisos vai sūtīt sibīrijas mēri visuu to sūdzību un garo sarakšu konvertos...
Laikam tak piederu pie absolūti laimīgajiem, kam NEKAD Lattelekom pakalpojuši nav gļukojuši vai kā citādi kaitinājuši. Neesmu ne vip-persona, ne kaut kā citādāk ievērojama, bet VIENMĒR man atbild sakarīgi, palīdz, izdara, pasaka priekšā un visu atrisina. Pati brīnos. Jā - nu vienīgi par to gaidīšanu, jo visi operatori ir aizņemti reizēm izbesī. Bet principā es esmu par Lattelekom...
Ierakstīt komentāru