ceturtdiena, 2010. gada 19. augusts

Par interesantu lasāmvielu un "normāliem" vecākiem

Labdien, lasītāji!
Atzīšos, man patīk žurnāls Ir. Zinu arī, ka ir ļaudis Latvijā, kuri uzskata, ka žurnāls nav nekas cits, kā Vienotības stabule. Lai nu šie cilvēki paliek pie savas mazliet muļķīgās pārliecības -- šonedēļ žurnālā no Aivara Ozoliņa puses Vienotības premjerministra kandidāts Dombrovskis ir aprakstīts ar vārdiem "ekstrēmais politkorektums atņem viņam iespēju reaģēt arī kā valdības vadītājam tad, kad to nedrīkst nedarīt." Komentārs no Paula Raudsepa ir par nodokļiem. Nekādu Vienotības bīdīšanu es tur neredzu. Cita lieta, ka žurnālu veido cilvēki, kuriem nebija pieņemama laikraksta Diena nonākšana visai necaurredzamā īpašnieku tīkla nagos. Protams, es viņus atbalstu.

Citādi šonedēļ Ir ir lieliski interesanta intervija ar bijušo prezidenti Vairu Vīķi-Freibergu. Un ir arī intervija ar kādreizējo Saeimas spīkeri Ingrīdu Ūdri, tagad Latimeri, kurā ir viens atzinums, kas bija tik vaļsirdīgs, ka tas lika man apstāties un to pārlasīt vēlreiz, lai pārliecinātos, ka viņa tā tiešām ir teikusi. Proti: "Darbs politikā ir ļoti sarežģīts, tas nav mīlēts un cienīts no cilvēku puses. Ja to godprātīgi dara, tas arī nav tik labi atalgots" (izcēlums no manas puses). Tā nu ir viena fantastiska atzīšanās no personas, kas kādreiz Latvijas politikā gozējās itin aktīvi. Jo šim atzinumam ir arī reverss: Politika ir labi atalgota, ja to dara negodprātīgi. Un tas nu reiz ir būtisks jautājums gaidāmajās Saeimas vēlēšanās.

Bet Dievs (pareizticīgais -- kādreizējā spīkere ir pārgājusi ortodoksālajā ticībā) ar Ingrīdu Latimeri, viņa no politikas ir prom pavisam, un, ņemot vērā viņas visnotaļ "radošo" pieeju savu "zaļo zemnieku" finansēšanai, droši vien labi, ka tā. Man šodien internetā gadījās atrast sēriju fotogrāfiju, kurās ir redzami mazi bērni un viņu it kā "normālie" vecāki. Šīs es piedāvāju bez īpaša komentāra, vienīgi ar piebildi, ka tās ir it sevišķi domātas tiem, kuri uzskata, ka bērni drīkst būt tikai vienam vīrietim, kas precējies ar tikai vienu sievieti un citādi bērni nevienam būt nedrīkst. Un vēl piebildīšu, ka neko no tā, kas šajās bildēs ir redzams, es ar savu bērnu, ja man tāds būtu, nemūžam nedarītu.

Jauku visiem atlikušo (ļoti lietaino) dienu!









2 komentāri:

Miemiit teica...

veel viens peedeejaa laikaa plashi apspriests sliktu vecaaku piemeers: http://www.foxnews.com/story/0,2933,479904,00.html

Unknown teica...

Kaarli.. iesaakumam man jaasaka, ka briidis kad manaa agraa jauniibaa, straadaajot slimniicaa, un bija jaaredz ka pie tieshaam smagi slima cilveeka netiek laists vinja miiljotais - tas savulai atstaaja uz mani speeciigu iespaidu.. redzeeju kaa tiek laistas sievas un maates.. bet viiriesha miiljotajam nebija iespeejas tikt pie sava mcilveeka..
kopsh taa laika es vienmeer esmu iestaajies par to ka katram cilveekam ir tiesiibas svineet savu miilestiibu, buut ar savu miiljoto.. un jaa - arii buchot savu muuzha miilestiibu parkaa zem koka taa lai visi redz ka miilestiiba tieshaam ir - nevis iista miilestiiba buutu kaads Holivudas maans :)

bet.. juus tak zinat ne sliktaak par mani ka vardarbiiba heteroseksuaalu paaru starpaa ir tikpat ierasta lieta kaa homoseksuaalu.. neviens nav balts, puukains un nebeidzams hipijs :) luudzu nepaarspiileejiet..

a par to beerneli ar nazistu krustu uz maikas.. ziniet.. man beerniibaa mamma staastiija dziivieku fermu.. un teetis deva lasiit aizliegtas graamatas.. sovjetu skatiijumaa - es tieshaam biju tas beernelis ar nacistu krustu :)...
tagad ir cilveeki kas veelas mainiit pasauli, bet neveelas saakt ar sevi - sakot ka pasaule ir paarapdziivota.. bet negrib mirt :) un man vinji shkjiet taadi kuru beernelji ir kreklinjos ar nacistu krustu :)

varbuut nevajag paarspiileet?.. un lai katrs audzina saveejos kaa vinjsh grib?.. jo varbuut mees esam tie sovjeti un taisniiba ir vinjiem? :)

aizvien cerot ka kaadu reizi izdosies buut tik sakariigam teevam kaads juus vareetu buut.. es noteikti pret to neiebilstu :) pat ja lielaakajam vairaakumam liksies ka juusu beerns ar vinja izpratni par pasauli ir vien taads eerms kas laiza mixeri :))))))

 

free counter