trešdiena, 2008. gada 30. jūlijs

Par problēmām ar internetu un Apollo tehniskās palīdzības dienestu

Labvakar, lasītāji!

Kad es mācījos universitātē, datorzinību studenti bija tie, kuri rokās nesa lielas kaudzes kartīšu, kurās bija iespiesti caurmiņi. Visi zināja, ja šīs kartītes viņiem izkritīs no rokām, viss darbs būs vējā, jo kartītēm jābūt konkrētā secībā. Es noteikti biju viens no daudziem cilvēkiem, kuri attiecībā uz šo nodarbi domāja "nē, paldies." Protams, atsevišķi no šiem ļaudīm kļuva par Bilu Geitsu un nopelnīja daudzus miljardus dolāru, bet ne par to šis stāsts.

Stāsts drīzāk ir par to, ka es joprojām par datoriem un ap tiem riņķojošām lietām zinu visnotaļ maz. Priecājos, kad dators strādā. Kad tas nedarbojas, jāmeklē palīdzība. Man ir "savs" interneta cilvēks, bet viņš lielākoties dzīvojas pa Cēsīm. Un tā nu nākas paļauties uz draudzīgajiem speciālistiem Apollo tehniskās palīdzības dienestā.

Uzreiz teikšu, ka būšu priecīgs, ja lasītāji, kuriem mājās ir Apollo sistēma, pateiks, vai arī viņiem šodien un vakar internets ir, piedodiet par izteicienu, čakarējies. Šopēcpusdien divas minūtes iet, uzkaras, divas minūtes iet, uzkaras. Citiem arī tā ir bijis? Tehniskā dienesta pārstāve pateica tehniskā dienesta dežūrfrāzi, kura manuprāt viņiem visiem ir uztetovēta uz pieres: "Mums rāda, ka līnijā viss ir kārtībā." Tad sākām spriest, kas varētu būt par vainu. Man ir moderns dzīvoklis, tā kā mums ir divi stacionārie un viens laptops, mums ir sava Wi-Fi zona. Mans interneta specs teica, ka Wi-Fi zona nevar būt vainīga. Tehniskā dienesta nu jau cits pārstāvis teica, ka vajag pārslēgt kabeli no Wi-Fi routera pa tiešo uz datoru. Šis process prasīja kādu laiciņu, jo manā datorā ieiet šķietami 543 vadi, pagāja laiciņš, kamēr uzgāju pareizo "caurumu". Tad internets atkal darbojās. Tad internets atkal uzkārās. Man personīgi no tā izriet, ka problēma ir kaut kur Apollo sistēmā. Izslēdzām Apollo modēmu uz piecām minūtēm, nu it kā atkal viss ir kārtībā. Arī tas liecina, ka problēma ir kaut kur Apollo sistēmā, ja ne tik bieži piesauktajā līnijā, bet varbūt Apollo kastē. Tehniskais dienests solīja par to paziņot tehniķiem. Tā teikt, turpinājums sekos.

Jauku visiem vakaru!

6 komentāri:

Kristaps Kūlis teica...

Mans viss strādāja vakar un šodien no rīta, datu plūsmas tiek intensīvi dzenātas un viss notiek.

Varbūt karstumā dikti karst Apollo kaste ?

Uģis Lazdiņš teica...

Man vakar bija problēmas, tā gadās vasarās viņiem, kaitinoša padarīšana.

Un, protams, par dežūrfrāzēm (restartējiet modemu, restartējiet datoru), tās uzreiz ir jāignorē (protams, ja izdarīts jau pirms tam). Pēc pieredzes, tad tiks dota ziņa tehniķim, kurš kaut ko tur izdarīs un viss darbosies (apmēram 4h pilnīgi stabili)

Simply teica...

Varbūt modēmam kaut kas nav lāgā (lasīt Kristapa rakstīto) vai varbūt pavisam sprāgst nost.

zoolander teica...

Kad atnāk Apollo tehniķis, iesaku pielikt viņam kāju priekšā, lai izkrīt tās perfokartes no rokām. Un tad revanšistiski skatīties, kā šis liek pareizajā secībā :) :) :)

Mediaman teica...

manuprāt, tā nepieciešamība laiku pa laikam pārstartēt modemu vai wi-fi rūteri ir zinātniski jorpojām neizskaidrots fenomens. Bet to es saku tāpēc, ka esmu tik pat gudrs šajās lietās kā Tu, Kārli :)

Kārlis Streips teica...

Paldies par atziņām. Nupat zvanīju uz tehnisko palīdzības dienestu vēlreiz un dzirdēju sakramentālo frāzi: "Izskatās, ka problēma ir mūsu galā." Tehniķi strādājot, turēšu īkšķus.

 

free counter