tag:blogger.com,1999:blog-6675453495673779562.post2600094578879962451..comments2023-04-13T15:36:46.037+03:00Comments on Kārlis Streips: pārdomas par dzīvi: Par Dienas jaunajiem īpašniekiemKārlis Streipshttp://www.blogger.com/profile/01847723571224275215noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-6675453495673779562.post-6296771455619886162009-07-21T11:49:47.109+03:002009-07-21T11:49:47.109+03:00Skaidrs, ka pārsūtīt informāciju pa vadiem un ēter...Skaidrs, ka pārsūtīt informāciju pa vadiem un ēteru ir lētāk kā ar papīru. Tāpēc papīra apjoms noteikti samazināsies. Arī mans rīta rituāls ietver avīzi, un tās trūkumu daudz maz sekmīgi risinu ar klēpjdatoru un bezvadu tīklu. Kafija gan jādzer daudz uzmanīgāk.<br /><br />Dienas tīmekļa vietne šobrīd ir pabērna lomā. Ir pilnīgi nepareizi tīmeklī ievietot rakstus pēc avīzes iznākšanas. Būtu jābūt pilnīgi otrādi – tīmeklī parāda aktuālākos jaunumus, bet uz papīra analizētu un apkopotu informāciju. Paredzams, ka papīra avīzes kļūs par nedēļas nogales izlaidumiem; ceru, ka ar atbilstošu saturu un notikumu atspoguļojumu.<br /><br />Biznesa paņēmieni (lasiet – naudas pelnīšana) tīmeklī šobrīd ir gaužām vāji. Pārejot no papīra uz tīmekli var samazināt izdevumus, bet šaubos, vai var palielināt ieņēmumus ja grandiozi nepieaug lasītāju skaits. Esošā reklāmu ievietošana ir papīra reklāmas atdarināšana, bet tā nestrādā kā uz papīra. Papīra reklāma ir jānovāc ar smadzenēm, bet elektronisko reklāmu varam novākt ar rīkiem (piem., Firefox Adblock Plus), un viss mārketings kaķim zem astes. Protams, tā ir bruņotā sacensība, kur pilnīga uzvara nav paredzama nevienā pusē. Tomēr to pārtraukt var tikai izdomājot jaunus, efektīvākus un mazāk traucējošus paņēmienus.Valdishttps://www.blogger.com/profile/04743334381211637315noreply@blogger.com